Thursday 24 November 2011

Vilken godag

Idag har det varit en riktigt bra dag! Dels har jag fått en del saker gjorda som behövde göras och sen har jag dessutom:

  • målat
  • fått veta att en kompis som bor i Köbenhamn kommer hit imorgon som jag verkligen ser fram emot att träffa!
  • fått bekräftat att en kompis från Oslo kommer hit och hälsar på några dagar under nästa vecka.
  • Varit på Champagneprovning och fått smaka Krug, Cristal, Salon, La Grande Dame, Armor de Deutz etc etc etc... hur härligt?
  • Blivit erbjuden att hänga med på en Chamonixresa nästan gratis!
  • Träffat massa trevliga människor generation äldre!
Så, det har alltså varit en alldeles strålande dag:) Det enda som riktigt saknas nu är:

  • Resultatet på min uppsats så att jag slutar vara "nästan jurist"
  • Ett jobb så att jag kan betala för min resa till Chamonix själv och samtidigt dricka Cristal..
  • Snö!
Inte så höga krav eller hur!! Kom igen nu!

No comments:

Post a Comment